СКРИНЬКА   ДОВІРИ - dovira.kmu@i.ua 

  

МЕДИЧНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ.В.О.ЖУКОВСЬКОГО

     Даний опитувальник розроблений на основі диференціально-діагностичного опитувальника (ДДО) проф. Е. А. Клімова. Так само як і в ДДО, в кожному питанні "Чому б Ви віддали перевагу з двох можливостей?" представлені попарно згруповані види діяльності N (А) і N (Б), де N - номер питання. На відміну від ДДО в цьому опитувальнику запропоновані види діяльності узяті в рівній кількості за всіма (трьома) цілями праці, тоді як в ДДО значно переважають види діяльності, що відносяться до перетворюючої мети праці (29 з 40).

     Кожного разу альтернативне твердження, яке об'єднує види діяльності, що відносяться до одного або двох предметів праці, представлене трьома питаннями, кожне з яких об'єднує види діяльності, що належать до однієї з цілей праці. А виявлення розкиду інтересів за п'ятьма предметами праці відбувається на трьох рівнях, які відповідають трьом цілям праці. У листі відповідей записані коди видів діяльності - номери питань з індексами А і Б. У кожному з п'яти стовпців представлені коди, що відносяться до одного з п'яти предметів праці:

 

Перший стовпець - предмет праці типу професій "Людина - природа" ;
Другий стовпець - предмет праці типу професій " Людина - техніка";
Третій стовпець - предмет праці типу професій " Людина - людина";
Четвертий стовпець - предмет праці типу професій " Людина - знакова система";
П'ятий стовпець - предмет праці типу професій " Людина - художній образ".

 

Коди видів діяльності під одним номером знаходяться в одному рядку листа відповідей.
Опитувальник ПДО заповнюється за наступною схемою: відповідаючи на питання "Чому б Ви віддали перевагу з двох можливостей?", необхідно віддати перевагу або виду діяльності (А) по відношенню до (Б), або виду діяльності (Б) по відношенню до (А).
В результаті підсумовування плюсів по стовпцях листа відповідей маємо п'ятикомпонентний вектор розкиду інтересів за предметом праці.
В=(В,В,В,В,В). Відмітимо, що при описаній схемі заповнення листа відповідей сума компонентів вектора В завжди повинна бути рівна 30, тобто В+В+В+В+В=30.
Вважатимемо, що предмет праці вибраний випробовуваним, якщо на цей предмет праці припало 30% або більше 30% інтересу, розподіленого за п'ятьма предметами праці. Це твердження витікає з досвідченої апробації опитувальника, тобто кожне з 5 чисел вектора В (компонент вектора В) потрібно порівняти з числом Х=0,3*30=9. Якщо В більше 9, то відповідний предмет праці К вибраний випробовуваним, якщо В менше 9, предмет праці не вибраний.

Чому б Ви віддали перевагу з двох можливостей:

 1-й стовпець (А)  або  2-й стовпець (Б)
 1. Вивчати життя миру природи, спостерігати за зростанням і розвитком живих організмів  або  Встановлювати несправності машин і механізмів
 2. Розводити рослини, домашніх тварин  або  Обслуговувати машини, техніку, прилади (стежити, регулювати)
 3. Виводити нові сорти рослин, породи тварин  або  Конструювати, проектувати новий вигляд промислових виробів (машини, одяг, продукти харчування)
 4. Розбирати спори, сварки між людьми, переконувати, роз'яснювати, заохочувати, карати  або  Розбиратися в кресленнях, схемах, таблицях (перевіряти, уточнювати, упорядковувати)
 5. Організовувати культпоходи однолітків в театри, в музеї, екскурсії, турпохо  або  Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин
 6. Моделювати нові, значущі для особи якості,  аналізувати їх значення  або  Працювати над створенням нових математичних теорій
 7. Проводити физико-хімічний аналіз матеріалів  або       
Уміти розбиратися в людях, визначати їх позитивні і негативні якості
 8. Вирощувати молодняк (тварин якої-небудь породи)  або  Тренувати товаришів (або молодших) у виконанні яких-небудь дій (трудових, учбових, спортивних
 9. Проводити дослідження корисних копалини тип  або  Створювати в уяві тип передбачуваного героя-сучасника
 10. Контролювати якість машинобудівної продукції, що випускається  або  Шукати, виправляти помилки в текстах, таблицях, малюнка
 11. Виготовляти по кресленнях деталі, вироби (машини, одяг), будувати будівлі  або Займатися кресленням, копіювати креслення, карти
 12. Винаходити нові марки легкових автомобілів  або  Розробляти нові алгоритмічні мови для ЕОМ
 13. Стежити за якістю книжкових ілюстрацій, плаката, художніх листівок  або  Стежити за станом, розвитком рослин
 14. Доглядати за тваринами, лікувати їх  або  Грати на сцені, брати участь в концертах
 15. Виводити нові породи кроликів  або  Писати вірші
 16. Стежити за справною роботою радіоапаратури  або       
Вести слідство у кримінальній справі
 17. Обслуговувати, налагоджувати медичні прилади  або  Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, ударах, опіках і т.п.
 18. Винаходити нові пристосування для обробки матеріалів  або  Розробляти нову систему виховання молодого покоління
 19. Складати точні описи - звіти про спостережувані явища, події, вимірювані об'єкти  або  Художньо описувати, зображати події (спостережувані або такі, що представляються)
 20. Працювати на клавішних машинах (машинці, що пише, телетайпі, набірній машині і ін.)  або  Копіювати малюнки, зображення (або настроювати музичні інструменти)
 21. Описувати мовою математики явища навколишнього світу  або  Передавати своє сприйняття навколишнього світу мовою кіно
 22. Уміти давати точні характеристики людям  або  Обговорювати художні книги (або п'єси, концерти)
 23. Повідомляти, роз'яснювати людям потрібні ним відомості (у довідковому бюро, на екскурсії і т.д.)  або  Художньо оформляти виставки, вітрини (або брати участь в підготовці п'єс, концертів)
 24. Розробляти структуру особових якостей людини майбутнього  або  Писати творчі твори з літератури
 25. Спостерігати, вивчати життя мікроорганізмів  або  Обговорювати науково-популярні книги, статті
 26. Вести боротьбу з хворобами рослин, з шкідниками лісу, саду  або  Виконувати обчислення, розрахунки
 27. Вносити зміни до генетичного коду для вдосконалення заданих властивостей  або       
Розробляти нові штучні мови (для спілкування між людьми)
 28. Контролювати роботу світлової апаратури  або  Спостерігати, вивчати роботу кружків художньої самодіяльності
 29. Обробляти матеріали (дерево, тканину, метал, пластмасу і т.п.)  або  Фарбувати або розписувати стіни приміщень, поверхні виробів
 30. Займатися проектуванням нових будівель  або

 Представляти в живописі своїх коханих літературних героїв

 

Лист відповідей “професійно-діагностичного опитувальника”
 Природа  Техника  Людина  Знакова система  Художній образ
 1а  1б      
 2а  2б      
 3а  3б      
     4а  4б  
     5а  5б  
     6а  6б  
 7а    7б    
 8а    8б    
 9а    9б    
   10а    10а  
   11а    11а  
   12а    12а  
 13б        13а
 14а        14б
 15а        15б
   16а  16б    
   17а  17б    
   18а  18б    
       19а  19б
       20а  20б
       21а  21б
     22а    22б
     23а    23б
     24а    24б
 25а      25б  
 26а      26б  
 27а      27б  
   28а      28б
   29а,30а      29б,30б

 

 

 

Погода

погода

Контакти

Адреса: 66300
     Одеська область
               місто Подільск
               проспект Шевченка, 20.
Контактні телефони:
Директор (04862) 2-46-10
Заступник директора з навчальної роботи                  (04862) 2-18-25
Заступник директора з практичної роботи                (04862) 2-37-72
Бухгалтерія (04862) 2-25-56
Вчительська  (04862) 2-42-05
Навчальна частина                           (04862) 2-16-06
Приймальна комісія                           (04862) 2-16-06
 Вахтенні гуртожитку,
 завідуючий гуртожитком               (04862) 2-48-24
email:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Ліцензія

Ліцензія 1
2 - 0001
2 - 0003
2 - 0006
2 - 0009
  • Количество просмотров материалов : 212045

Телефони довіри (консультативні): Міністерство освіти і науки України - (044)481-32-21(11), Міністерство охорони здоров"я України - 0-800-801-333, Департамент освіти і науки Одеської ОДА - (048)728-86-07, Котовське медичне училище - (04862) 2-16-06